امروز :
دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

" نسخه آزمایشی "

مسئول دبيرخانه بين‌المللي «يزد حسينيه ايران» :

امكان اسكان اضطراري مسافران نوروزي در حسينيه‌هاي يزد فراهم شد .

يزد ـ مسئول دبيرخانه بين‌المللي «يزد حسينيه ايران» از فراهم آوردن امكان اسكان اضطراري مسافران نوروزي در حسينيه‌هاي يزد

خبر داد .

به گزارش روابط عمومي دبيرخانه بين‌المللي يزد حسينيه ايران، دكتر سيدحسن حسيني از آمادگي برخي از حسينيه‌هاي شهر يزد به منظور اسكان اضطراري مسافران نوروزي خبر داد .

وي بيان كرد : بر اساس هماهنگي‌هاي انجام شده با هيئت امنا و مسئولان حسينيه‌ها، چنانچه شرايط جوي نامساعد شود يا مراكز اقامتي گنجايش كافي براي پذيرايي از مسافران نوروزي را نداشته باشند، امكان اسكان اضطراري مسافران در برخي از حسينيه‌ها وجود دارد .

حسيني از جمله حسينيه‌هاي در نظر گرفته شده براي اين امر را حسينيه جنت آباد، حسينيه ابوالفضل(ع)، حسينيه حضرت سجاد(ع) هيئت علقمه امامشهر، حسينيه سلسبيل و حسينيه خلف باغ برشمرد .

وي يادآور شد: در استان يزد بالغ بر هزار حسينيه وجود دارد كه با برنامه ريزي مناسب مي توان از ظرفيت اين حسينيه‌ها به نحو مطلوب‌تري در تمام ايام سال استفاده كرد .

مسئول دبيرخانه بين‌المللي يزد حسينيه ايران ادامه داد: معرفي جاذبه هاي گردشگري مذهبي يزد به مسافران، ارائه ماكت‌هاي چوبي از نخل و بادگير در قالب بسته‌هاي فرهنگي و برپايي ايستگاه صلواتي چاي و شربت در اماكن گردشگري به ويژه حسينيه اميرچخماق از ديگر برنامه‌هاي نوروز 98 است .

@YazdHosseiniaIran

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان میهمان

0

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

  • hosting

    http://blog.moclinejo.de/images/web-hosting-fast-57518.jpg