امروز :
دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

" نسخه آزمایشی "

قدرداني از مردم درالعباده براي حضور در برنامه‌هاي محرم و صفر/تبريك حلول ربيع‌الاول
دبيرخانه بين‌المللي يزد حسينيه ايران با صدور پيامي از مردم متدين دارالعباده يزد به خاطر حضور در برنامه‌هاي عزاداري محرم و صفر، ماه حزن اهل بيت(ع) قدرداني كرد و حلول ماه ربيع‌الاول را تبريك گفت.
دبيرخانه بين‌المللي يزد حسينيه ايران در اين پيام آورده است: مردم دارالعباده يزد در ماه‌هاي محرم و صفر امسال همچون سال‌هاي گذشته، عشق و ارادت خود به خاندان رسول خدا (ص) را خالصانه به نمايش گذاشتند و عزاداري‌هاي مردم اين ديار، صحنه‌هاي زيباي ارادت به بزرگ پرچمدار كربلا بود.
مردم دارالعباده در طول اين دو ماه در برگزاري مراسم‌هاي عزاداري و بزرگداشت واقعه عاشورا و ترويج مكتب عاشورا سنگ تمام گذاشتند و صدا و سيما و رسانه‌هاي استان نيز به خوبي اين وقايع را نه تنها براي مردم يزد و مردم ايران بلكه براي تمام علاقمندان به آيين‌هاي مذهبي شيعيان در جهان، به نمايش گذاشتند.
در اين مدت، نيروي انتظامي نيز در كنار وظايف ذاتي خود، اهتمام ويژه‌اي براي حفظ نظم و امنيت مراسم‌ها و ترافيك شهر داشت كه شايسته تقدير است.
تلاش همه دست‌اندركاران برگزاري مراسم‌هاي عزاداري يزد شايسته قدرداني است و اميدواريم اكنون كه ماه ربيع‌الاول، فرا رسيده در برگزاري جشن‌هاي اين ماه از جمله جشن ميلاد پيامبر مكرم اسلام، حضرت محمد (ص) نيز همچون برگزاري مراسم‌هاي عزاداري اهل بيت (ع) كوشا باشيم.
تلاش هیئتهای مذهبی، بانیان روضه، ارگانها و نهادها برای برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم عزاداری اهل بیت (ع) را نیز ارج می نهیم.
مردم يزد به طور قطع همانگونه كه در برگزاري مراسم‌هاي عزاداري منحصر‌ به‌فرد بوده و آيين‌هاي آنها براي مردم جذاب و الگو است، در برگزاري مراسم شادي اهل بيت(ع) نيز با نشاط حضور خواهند داشت و در سرور و شادي خاندان عصمت و طهارت شركت خواهند بود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان میهمان

0

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

  • hosting

    http://yemasseejournal.com/wp-content/uploads/2019/08/cheapest-hosting-site-90333.jpg