امروز :
دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

" نسخه آزمایشی "

مسئول دبيرخانه بين‌المللي يزد حسينيه ايران:
برگزاري جشن‌هاي ملی،مذهبي در يزد نيازمند تشكيل اتاق فكر است

نتیجه تصویری برای یزد حسینیه ایران+جشن


يزد ـ مسئول دبيرخانه بين المللي يزد حسينيه جهان گفت: براي برگزاري باشكوه و پر محتواي جشن‌هاي مذهبي نياز به تشكيل اتاق فكر با حضور اساتيد حوزه و دانشگاه و هنرمندان است.
به گزارش روابط عمومي دبيرخانه يزد حسينيه جهان، دكتر سيدحسن حسيني در جلسه مشترك سازمان فرهنگي، اجتماعي، ورزشي شهرداري يزد با ستاد فاطميه امامشهر به منظور برنامه ريزي برگزاري جشن بزرگ غدير در امامشهر، اظهار داشت: جشن هاي مذهبي و ملي يزد بايد به صورت مردمي برگزار شود و نهادهاي فرهنگي نيز با پشتيباني از حركت هاي مردمي، در اين جشن ها شركت كنند.
وي بيان كرد: خوشبختانه توجه مردم به جشن هاي مذهبي همچون اعياد و ولادت ائمه بيش از پيش شده و آنچه خلأ آن احساس مي شود، تشكيل اتاق فكر قوي با حضور اساتيد حوزه و دانشگاه و هنرمندان به منظور ارائه الگوي صحيح جشن و شادي است.
حسيني خاطرنشان كرد: جشن ها بايد به صورت خياباني برگزار شود تا احساس شور و شادي بيشتري در مردم ايجاد شود و شادي و نشاط در شهر احساس شود.
وي ادامه داد: همچنين بايد از سد معبر به بهانه ايجاد ايستگاه هاي پذيرايي، رها كردن ظروف يك بار مصرف در خيابان‌ها و ... به عنوان آسيب هاي جشن هاي خياباني جلوگيري كرد.
حسيني تصريح كرد: اين مهم با فرهنگ سازي و استفاده از اهرم هاي قانوني امكان پذير است و بايد توجه داشت كه اين قبيل حركت‌ها و اقدامات، شايسته شهر جهاني يزد نيست.

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان میهمان

0

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

  • hosting

    https://www.sense4care.com/wp-content/uploads/2019/08/cheapest-website-hosting-78135.jpg

  • profile

    https://www.alumni-mba.ch/images/photos/695481/130/a6d0485cccd23913d1b526a1.jpg