امروز :
دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

" نسخه آزمایشی "

photo 2018 03 01 08 31 50

يزد ـ استاندار يزد با اشاره به برخي طرح‌هاي دبيرخانه «يزد، حسينيه ايران» گفت: اين طرح‌ها قابليت طرح در شوراي فرهنگ عمومي استان يزد را داراست.
به گزارش روابط عمومي دبيرخانه بين‌المللي يزد حسينيه ايران، محمود زماني قمي در ديدار با مسئول دبيرخانه بين‌المللي «يزد، حسينيه ايران»، ضمن قدرداني از برنامه هاي اين دبيرخانه اظهار داشت: از ويژگي‌هاي اين دبيرخانه نگاه نو به برنامه هاي فرهنگي است.
وي با اشاره به اينكه برنامه هاي اين دبيرخانه براي همه گروه‌هاي سني مناسب است، افزود: اين اهتمام براي توليد محتوا براي همه گروه‌هاي سني قابل تقدير است.
زماني قمي افزود: برخي از طرح‌هاي اين دبيرخانه قابليت طرح در شوراي فرهنگ عمومي را دارد و خواستار ارائه برخي از طرح‌هاي اين دبيرخانه در شوراي فرهنگ عمومي هستيم و لازم است دستگاه‌ها براي به سرانجام رسيدن اين طرح‌ها اقدام كنند.
مسئول دبيرخانه بين‌المللي «يزد، حسينيه ايران» نيز در اين ديدار با ارائه گزارشي از فعاليت‌هاي انجام شده در اين دبيرخانه اظهار داشت: اولويت اين دبيرخانه ايجاد فضاي شاد و با نشاط با برگزاري جشن‌هاي مذهبي و ملي است.
سيدحسن حسيني افزود: جلسات مختلف با نهادهاي مربوطه برگزار شده و طي چند سال اخير روند رو به رشد جشن‌ها در سطح شهر چشمگير بوده است.
حسيني عنوان كرد: نمي خواهيم حسينيه ايران در حد شعار باقي بماند و آنچه مطلوب ما است، اين است كه تفكر حسينيه‌اي در يزد حاكم شود.
مسئول دبيرخانه بين‌المللي يزد حسينيه ايران ادامه داد: از عدالت در توزيع امكانات و روحيه همدلي و كمك به يكديگر از شاخص‌هاي هر حسينيه است كه اميدواريم اين روحيه در يزد محقق شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان میهمان

0

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

  • hosting

    http://lohagarabd.com/wp-content/uploads/2019/08/cheapest-hosting-site-94561.jpg

  • profile

    http://www.cristaleriajara.com/galeriajara/albums/userpics/10097/package-hosting-web-cheap-31889.jpg

  • Jim