امروز :
دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

" نسخه آزمایشی "

 
به گزارش روابط عمومی دبیرخانه بین المللی یزد، حسینیه ایران سید حسن حسینی در محل معاونت پیشگیری از جرم دادگستری یزد در باب معضلات فرهنگی اجتماعی بیان داشت: نداشتن نقشه راه٬ اتاق فکر مناسب٬ انفعال در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن٬ جزیره ای کار کردن دستگاهها در مسائل مختلف فرهنگی و اجتماعی از آسیب های این حوزه است و بعضی از آمارها در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی زیبنده یزد، حسینیه ایران نیست. و در مقابل ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، انسجام و تشکیل جبهه واحد در مقابل تهاجم گسترده فرهنگی دشمن از سوی دستگاه‌های فرهنگی و همچنین اقدام عملی  به جای برگزاری جلسات متعدد راه برون رفت از مشکلات فرهنگی و اجتماعی می باشد.
 
وی همچنین توجه به توجه به مشکلات اقتصادی مردم و ایجاد اشتغال پایدار را از دیگر راه های حل مشکلات فرهنگی اجتماعی دانست، به گونه ای که هرچه بیکاری در جامعه رشد کند به همان اندازه معضلات فرهنگی اجتماعی هم رشد خواهد کرد.
مسؤل دبیرخانه یزد،حسینیه ایران همچنین از تلاش های دکتر رفاهی معاونت سابق پیشگیری از جرم دادگستری در چندسال اخیر قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد ان شاالله ایشان در مسئولیت جدید خود در مرکز برای کشور مفید باشند. 
وی در پایان افزود: هیات های مذهبی به عنوان بزرگترین و موثرترین تشکل های مردمی فعالیت های خوبی در جهت حل مسایل و مشکلات فرهنگی اجتماعی دارند و آمادگی دارند در این زمینه با دستگاه های مختلف فرهنگی همکاری لازم را داشته باشند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان میهمان

0

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

  • hosting

    http://www.boisdurablesdebourgogne.fr/images/cheap-web-hosting-plans-64682.jpg

  • profile

    http://www.rumbalea.de/images/photos/8996/6/4b2911005b657f58834466d7.jpg

  • profile

  • profile

  • Natalie

    That scientists should endure tracking football players after retirement to look at if stronger links can be found. https://www.commodoresplus.com.au/members/istrefa/profile/

  • Kristy

    But the lucubrate authors rumour the findings are hush concerning. http://pentagonthink.com/members/istrefa/profile/

  • profile

  • حسینیه ایران خمینی شهر اصفهان

    به نقل قول از همه علما و کسانی که شما قبول دارید به خمینی شهر اصفهان حسینیه ایران میگویند و سردر شهر به همین مضمون که به حسینیه ایران شهرستان خمینی شهر خوش امدید هست