امروز :
دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

" نسخه آزمایشی "

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه بین المللی یزد حسینیه ایران :  سید حسن حسینی  مسول این دبیرخانه  در جمع شورای بسیج روسای هییات مذهبی یزد با قدردانی از فعالیت های خوب هیات های مذهبی در عرصه های فرهنگی ورزشی و اجتماعی خواستار ورود پر رنگ تر این هیات ها به این مسایل شد.
 وی گفت:مایه افتخار این استان است که هیات ها علاوه بر برپایی مراسم های باشکوه عزاداری در جهت خدمات عام المنفعه همچون کمک به نیازمندان تهیه جهیزیه ، رفع اختلافات خانوادگی و برگزاری جشن ها  در طول سال تلاش می کنند.و همه باید قدردان این فعالیت ها باشیم.
وی افزود: رتبه دار بودن یزد در بعضی معضلات فرهنگی و اجتماعی زیبنده حسینیه ایران نیست و ابراز امیدواری کرد که نهادهای مسول به این دغدغه مردم توجه کنند تا همیشه نام یزد و یزدی در همه جا مورد افتخار باشد.
حسینی گفت: مایه مباهات است که مدیر عامل  باشگاه ورزشی یک سردسته هیات باشد و طوری تیم را هدایت و مدیریت کند که در جایگاه نایب قهرمانی جام بین قاره ای جهان قرار گیرد و این نحوه مدیریت باید مورد توجه و الگو  نهادها، حداقل در حوزه ورزشی که دغدغه همه است باشد.
مسول دبیرخانه یزد حسینیه ایران اضافه کرد: در حال حاضر بیش از380 حسینیه در شهر یزد و بالغ بر هزار حسینیه در استان وجود دارد که هیات امنای این حسینیه‌ها آمادگی دارند با رعایت شأن این اماکن نسبت به برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی هنری ورزشی اقدام کنند و نباید استفاده از این حسینیه ها فقط مختص به ده روز  یا یک ماه از سال باشد.
همچنان که در حال حاضر بعضی از این حسینیه‌ها در این زمینه‌ها فعالیت‌های خوبی دارند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان میهمان

0

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

  • hosting

    https://theconservativesrealestateagent.com/wp-content/uploads/2019/08/cheap-websites-hosting-18827.jpg

  • profile

    http://surfezy.atweb.net.au/images/photos/584/3/1bb75e86df95b921d39c750a.jpg

  • Marvin

  • profile