امروز :
دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

" نسخه آزمایشی "

به گزارش دبیرخانه بین المللی یزد حسینیه ایران:
همزمان با میلاد حضرت مسیح(ع) و آغاز سال نو میلادی مراسم جشنی با حضور گردشگران بیش از 20 کشور جهان در هتل سنتی جاده ابریشم یزد با همکاری کمیته گردشگری مذهبی میراث فرهنگی و با حضور طالبی معاون سیاسی امنیتی استانداری و فاطمی معاون گردشگری میراث فرهنگی برگزار شد.
سیدحسن حسینی مسئول دبیرخانه یزد حسینیه ایران در این مراسم با تبریک سال نو میلادی به گردشگران دین اسلام و تشیع را مظهر صلح و عدالت دانست و تبلیغات گسترده بر ضد اسلام و معرفی گروههای تروریستی همچون القاعده و داعش به عنوان نماینده اسلام را از برنامه های دشمنان دین اسلام به منظور ضربه زدن به چهره واقعی این دین برشمرد.وی همچنین مهمترین پیام این دین را ظلم ستیزی و کمک به مظلومان دانست و سمبل بزرگ عدالت خواهی و ظلم ستیزی در اسلام را امام حسین (ع) نامید.
اجرای مسابقات و برنامه های شاد و متنوع و توزیع شیرینی و چای،توزیع بسته های فرهنگی از نمادهای یزد و همچنین ارائه کتابچه ای با محتوای زیبایی های اسلام و نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا از دیگر برنامه های این جشن بود.
همچنین در پایان این برنامه گردشگران از حضور در جشن سال نو میلادی ابراز شادی و خرسندی نمودند.
خاطر نشان می شود حضور گردشگران در مراسمات عزاداری و جشن های ملی مذهبی با هدف معرفی چهره واقعی اسلام و توجه و توسعه به ظرفیت گردشگری مذهبی استان یزد می باشد.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان میهمان

0

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند